هانکوک تایر جدیدی با عملکرد فوق العاده بالا برای خودروهای شاسـی بلنـد عرضه کرد.




هانکوک تایر جدیدی با عملکرد فوق العاده بالا برای خودروهای شاسی بلند عرضه کرد.

تایرهای تمام فصل هانکوک UHP (Ultra-High-Performance) توانستند بالاترین امتیاز را از Auto Bild دریافت کنند. تایر تمام فصل Ventus S1 evo Z AS X که با فناوری موتوراسپرت مهندسی شده است، برای شاسی بلندهای لوکس طراحی شده است.

این لاستیک تمام فصل از عملکردی فوق العاده بالا برخوردار است و  به خط تولید Ventus اضافه می شود. از ویژگی های تایر  Ventuse s1 evo Z AS X می توان به هندلینگ و کشش بهتر لاستیک در سرعت های بالا اشاره کرد. تایر Ventuse s1 evo Z AS X دارای استحکام و کشش بیشتر است تا عملکرد بهتری در چسبندگی برای حداکثر تماس با جاده در شرایط برف خشک، مرطوب و سبک ارائه دهد.

با فناوری موتوراسپرت، بهبود هندلینگ در سرعت های بالا با تسمه تقویتی مخلوط با فیبر آرامید امکان پذیر شده است. آرامید در حال حاضر پیشرفته ترین فیبر موجود در بازار است که چهار تا پنج برابر نسبت به فولاد قوی تر و مقاوم تر در برابر حرارت است. این فیبر عملکرد فرمان را بهبود می بخشد و حالت بهینه‌شده‌ای را در رانندگی با سرعت های بالا ارائه می دهد.

راب ویلیامز، رئیس هانکوک گفت: بهره گیری از فناوری موتوراسپرت برای توسعه این سری تایرهای Ventus، باعث هیجان بازار و رانندگان شده است. تایر Ventuse s1 evo Z AS X  مناسب برای تمام فصول سال و شرایط آب هوایی، با چسبندگی بهبود یافته و صدای کمتر برای افزایش راحتی و عملکرد در سرعت های بالا طراحی شده است. از آنجاییکه ما همیشه به دنبال رویکردهای جدید و نوآورانه برای طراحی لاستیک های خود هستیم، لاستیک Ventuse s1 evo Z AS X نمونه ای کامل از این طرز فکر و پویش است.

از دیگر مزایای این لاستیک، وجود لبه های اریب شکل است که ضربه بین بلوک های آج را برای سواری آرام تر و راحت تر به حداقل می رساند. علاوه بر این، شیارهای جانبی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در داخل باریک‌تر و در خارج عریض‌تر باشند تا عملکرد زهکشی را به حداکثر برساند، از هیدروپلنینگ در جاده‌های خیس جلوگیری می کند و به طور کلی چسبندگی بهتری را در تمام فصول فراهم می آورد.

 لاستیک هانکوک Ventuse s1 evo Z AS X اکنون در 9 سایز 18 تا 22 اینچ در دسترس قرار دارد و 10 سایز دیگر نیز تا پایان 2023 در بازار عرضه خواهد شد.



منبع: https://www.prnewswire.com/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0